2008年5月22日星期四

2008.05.22 Part2[劉志榮,浴血太平山,甘草演員的貢獻,斬頭,殭屍,選舉,震災與六四,中國正處改變時候]

劉志榮,浴血太平山,甘草演員的貢獻,斬頭,殭屍,選舉,震災與六四,中國正處改變時候

2008年05月22日
主持:蕭若元、黎則奮(Q仔)、白戶則道、Eddie


名稱:浴血太平山 (麗的電視劇『浴血太平山』主題曲)
歌手:葉振棠
作曲:黎小田
填詞:盧國沾
編曲:Anthony Au
監製:


世事混亂似靜未靜 站在那死角令我恨難平
誰情願寸地都給你霸領 只有再拼拼著活命
拼著活命退是沒命 命運你休再偽作淚盈盈
我那可屈膝恭恭也敬敬
天生我志氣傲絕對不需你同情

生原是一匹賭注 要勇氣來做決定
賭正顯我真本性 你聽那刺激歡呼聲

勝負未定決未認命 但令我憂憤是以後前程
我到底樓身於千變世界 心中寸寸願望願有一天會達成

生原是一匹賭注 要勇氣來做決定
賭正顯我真本性 你聽那刺激歡呼聲

勝負未定決未認命 但令我憂憤是以後前程
我到底樓身於千變世界 不管我勝或負但有血腥來做證

1 則留言:

  1. (轉貼自: 記者網 www.voy.com )

    在22/5/2008蕭鼓聲中(http://www.archive.org/download/20080522b/20080522b.mp3) 長毛自暴, 在當年香港市民哀泣民不治聊生,SARS病, 香港經濟壞失業多…上街集會中, 他與蕭台主一次利用民怨情緒, 在有組織地帶領群眾叫反對失業多, 反對無人工加, 反對無最低工資 …… 之餘, 突然叫出新口號 ”董建華下台” 群眾會不加思考照跟一同叫 ”董建華下台” 的, 亂咁叫都引動了董建華下台.

    有此經驗, “可能” 會推斷, 若有人用網台有組織地, 時常歪曲事實替盲流洗腦, 摧動民怨至接觸發點, 有大陸妄民上街衝政府單位, 咁你估美國佬會賞賜等於幾多百年人網的經費呢? 咪好過日日做隻8079都無肉食啦? 咪同股壇莊家都係蠱惑人心咁編導d 戲劇?

    咪有人鼓勵七一上街, 話會迫到有多d糖派? 佢話北大人好Q脆弱, 最怕有人搞事, 會願俾錢買人怕. 咁, 或許, 可能MyRadio講者d言論係想嚇嚇北人大, 等北人大俾錢買佢怕, 咁你估收買費會幾多? 係咪好過日日做隻8079都無肉食啦!

    回覆刪除