2008年4月30日星期三

2008.04.30 Part1 [聖火名單被批評,言論自由幾乎是絕對的,缺乏反醒的中國人,編做的歷史,柏楊雜文,醜陋的中國人]

聖火名單被批評,言論自由幾乎是絕對的,缺乏反醒的中國人,編做的歷史,柏楊雜文,

2008年04月30日
主持:蕭若元、靳民知、Eddie、阿的

1 則留言:

  1. (Copy from: www.hkreporter.com/forum)

    質疑蕭若元言論的刁蠻網民, 快反省, 快來受美文化一統世界村洗腦

    你班由細到大都受 “國家必須統一”, “有國才有家” 為道德標準教化的傢伙刁民, 盲目只知國家必須統一, 又唔Q識蕭公所講的歷史故事, 及又唔去看歷史人物各人自我表述的自我自辯的歷史自傳! 你地邊個曾看過秦檜, 汪精衛, 易先生, 蔣介石日記/自傳? 點知有另一面講法? 點解唔解放傳統思想而用美國宣揚的全世界美國一統化思想清洗腦袋一下? (((如果全世界都美國化, 至少你地都會有鬧美國總統的自由喎, 幾鬼重要呀! 如果你無乜收入就唔多使怕美國總統會叫稅局玩殘你啦! 如果你無乜私癮就唔多使怕美國總統會叫國安局,CIA,FBI勾你電話線=當你係潛在恐怖分子, 免費飛你去關塔娜魔基地露營….))) 點解唔解放統一中國而接受美國之音的代理人的思想洗腦?

    你地用眼看清楚吧! 歷史証明了, 親愛的美國打了伊拉克, 阿富干…… 一大鑊之後, 都會用親愛的美軍駐守保護, 而伊拉克, 阿富干….都唔使交保護費呀, 又唔使自花軍費, 就有世界最勁殺傷最有效果的武器駐防. 請問世上重有邊個敢打伊拉克, 阿富干先? 如果中國成功分裂成三四件, 全部都交美軍駐守保護, 那麼, 十三億人都唔使再負擔中國軍費. 若用蕭公數據中國軍費年花萬億元, 十三億人民每年可退稅萬億元啦! 歡迎美軍進駐中國吧! 咁美國又唔使驚解放軍威脅佢地d台灣利益而睡覺不了, 搞到美軍神經衰弱, 搞到CIA咁忙碌週圍要滲透收買代理人! 搞到美國之音咁忙碌週圍去要資潤班合咀型傳媒人!

    你地用眼看清楚吧! 歷史証明了, 親愛的美國打了伊拉克, 阿富干…… 一大鑊之後, 都會用盡一切支持合咀型的 “開明人物” 當伊拉克, 阿富干…… 的總統, 官僚…….., 咁, 若幫助達賴神棒壓倒北京佬, 俾 “西藏+四川+雲南+新疆+清海” 全部藏化成 “大藏高高高高高高高高度自私區”, 咁, 達賴當大藏區區首, 就會論功行賞, 可能重金禮聘蕭公當大藏區教慾部長, 國雄兄當大藏區髮務部長, 錦祥兄當大藏區中央台台長, 君行兄當大藏區月餅分派大臣, Eddie 當大藏區鑑察蠱市及禍輪的正奸會主席 ……..

    咁, 若幫助達賴神棒壓倒北京佬, 俾 “西藏+四川+雲南+新疆+清海” 全部藏化成 “大藏高高高高高高高高度自私區”, 俾美軍十萬駐守新疆, 印度軍十萬駐守西藏, 英軍十萬駐守四川, 法軍十萬駐守清海, 日軍十萬駐守雲南…..去組成聯軍去保証大藏區高高高高高高高高度自治, 咁中國既可省下原應花在藏區駐軍的軍費來買多幾張美國國債紙弦耀開心; 而大量聯軍駐大藏區又會銷費, 繁榮大藏區基地旁邊地區的酒吧…..身體按摩業! 若讓聯軍駐軍和藏民交配, 又可改良藏民DNA, 下一代藏民講d 英話又會好d. 豐盛一下達賴的神聖的神權文化!

    回覆刪除