2006年8月17日星期四

2006.08.17 蕭灑一回 [ 日本精神,誰要補習天王,富豪條件,包裝的重要,如何選擇職業 ]

日本精神,誰要補習天王,富豪條件,包裝的重要,如何選擇職業

2006年08月17日
主持:蕭若元,曾健成,奀仔

3 則留言:

  1. 邊度可以聽番 "蕭灑一回" ?

    回覆刪除
  2. 蕭灑一回
    http://rapidshare.de/files/26622222/20060720shiu1.mp3.html
    風蕭蕭
    http://rapidshare.de/files/26624099/20JulShiu.rar.html
    enjoy~

    回覆刪除
  3. 听到萧生话做生意需要有好大既赌博欲,我身为后生既创业家觉得非常无奈。

    我出身大马既中底层阶级,自细被父母教我唔好赌博。虽然拒地误教偌我好多野,但系我的确见唔少人死于赌欲。

    亦因为噤,我对赌系无从捉摸。我都算系好学,我觉得我都有做生意既条件,但系一讲到赌我就好无奈。西方学文似乎俾唔到我有用既见解,最多都讲到风险同运气,唔至于深入到赌既哲学境界。

    萧生可唔可以下集讲一讲生意同赌博既哲学?

    回覆刪除